Sunday, June 24, 2007

Värme

Sitter i min vrå i mörkret och försöker klura ut varför allt går så fort? Jag hinner knappt vakna göra allt man gör på morgonen innan det för dags för jobb. Efter jobb är det träning eller hem och softa. Hmm..

Det är sommar jag har egentligen allt jag behöver. Världens bästa prins (min son) som precis fyllt 12 år, träffat den finaste flickan/kvinnan på länge. Då menar jag inte bara utseende utan på alla plan. Att träffa någon som ger så mycket av sig själv och är glad trots sina egna beskymmer är någor nytt för mig. Rollen har alltid varit tvärtom med de som jag träffat.. SCARY!!

Kallar henne "A".. Hon är helt gudomlig... e nog trots allt grymt kär i henne. Vi får se.. Har blivit bränd förr och är fortfarande ganska så misstänksam.. :D

Får se vilken form av värme som infinner sig när min nya arbetsmaskin kommer till jobbet... Självklart av märket Äpple, en sak man kan bära med sig såklart. Nä dags att kolla på lite somna-till-film nu...

No comments: